czwartek, 30 sierpnia 2012

Dzień 73

Chyba uwielbiam odliczanie ;)

A więc po pierwsze, powrót odrobinę przesunął się w czasie, dlatego tym razem nie pisałam Wam o pierwszym dniu zmagań, piszę natomiast dziś, gdy mija dzień 4 :)


Jadłospis dnia 3:

7:00
bułka fitness z wędlinką

11:00 
koktajl na wodzie

14:00
sałatka z kurczakiem

17:00
ryż z mięskiem i warzywami z patelni (niestety mrożonka)

19:00
owocojogurt


Jadłospis dnia 4:

7:30
2 kromki razowca + wędlina + ser pleśniowy
kawa z mlekiem sojowym

10:30 - plan
koktajl na wodzie

13:30 - plan
sałatka z kurczakiem

16:30 - plan
ryż lub makaron w mięsem i warzywami

19:30 - plan
koktajl na wodzie

Od razu widzę, że posiłki o 13:30 (mało węglowodanów) i o 16:30 (dużo węglowodanów) powinny się zamienić, ale niestety pora iść do pracy, a ja nie jestem na to przygotowana.
Może uda mi się wyskoczyć o 13:30 do green waya na obiad, wtedy jadłospis będzie prawie wzorowy ;)

Miłego dnia :)

PS
Czwarty dzień nie palę ;)
Nie, nie rzuciłam, tak wyszło ;)

2 komentarze:

  1. Hej :) Jestem studentką dietetyki. Założyłam bloga dotyczącego zdrowego odchudzania. Myślę, że mogłabym Ci pomóc. Oto adres bloga: dietydlaurody.blogspot.com . Mam nadzieję, że będziesz go odwiedzać :) Pozdrawiam, Maria :)

    OdpowiedzUsuń